Lotniskowy Zasilacz Hydrauliczny LZH/N seria II

LZH/N seria II jest przeznaczony do sprawdzania stanu technicznego instalacji hydraulicznych przy jednoczesnym oczyszczaniu i uzupełnianiu cieczy roboczej statków powietrznych eksploatowanych w SZ RP w tym F-16 i C-130. Urządzenie posiada dwie niezależne linie zasilania i spływu, które mogą też pracować równolegle.
Jest instalowany na niskim podwoziu przystosowanym do holowania po drogach utwardzonych na lotniskach
i lądowiskach z  prędkością nie większą niż 30 km/h.

Pozostałe parametry:

  • samoodpowietrzający się układ hydrauliczny z niezależnym chłodzeniem
  • zbiorniki wyposażone w osuszacze powietrza
  • rejestracja parametrów pracy
  • zabudowana instalacja napełniania/uzupełniania zbiorników zasilacza
  • sygnalizacja zanieczyszczenia filtrów
  • sygnalizacja przekroczenia dopuszczalnej temperatury pracy
  • przyczepa z sygnalizacją świetlną i podświetlony pulpit operatora LZH/N seria II jest zasilany z trójfazowej sieci energetycznej prądu przemiennego typu TN-C lub TN S:
  • znamionowe napięcie 3 x 230 V/400 V
  • częstotliwość 50 Hz
  • znamionowe obciążenie 200 A

Przystosowany do transportu powietrznego.

Patent nr 236308

Pobierz PDF

Dane techniczne

dwie niezależne linie zasilania i spływu parametry hydrauliczne każdej z linii
ciśnienie 280 bar (4200 psi)
przy przepływie 100 dm³/min (27 GPM)
ciśnienie 200 bar (3000 psi)
przy przepływie 130 dm³/min (35 GPM)
ciśnienie 333 bar (4950 psi)
przy przepływie 90 dm³/min (25 GPM)
parametry hydrauliczne przy pracy równoległej linii
max. ciśnienie: 200 bar (3000 psi)
przy przepływie 260 dm³/min (70 GPM)
max. ciśnienie: 280 bar (4200 psi)
przy przepływie 200 dm³/min (54 GPM)
ciecz robocza
olej AMG-10
olej AERO SHELL FLUID 31 & 41
olej ORLEN Oil H-515
olej ROYCO 782
pojemność zbiorników
2 x 120 dm³

PARAMETRY
wymiary (dł. x szer. x wys.)
3000 mm x 1600 mm x 1700 mm
masa
3200 kg
długość przewodów wydawczych
10 m
długość kabla zasilającego
20 m